söndag, augusti 28, 2011

Sjuklingarna

Fredagens festligheter var toppen!
Hade verkligen en toppenkväll med min älskade Jeffe och hennes vänner, och tur är väl det med tanke på hur jag mådde dagen därpå :( I efterhand får jag väl lov att säga att det var värt det, men bara för att Elliott har en sån fantastiskt pappa som kan ta hand om hela familjen när det krävs ;)

***

Vi har under några dagar reagerat på att Elliott hostar emellanåt. Jag har trott att det handlar om att han dreglar så mycket och kanske sväljer fel, men i natt vaknade jag väldigt ofta av att han hostade till.
Efter att ha sovit mycket och ändå varit kinkig under Alexandras kalas, så tog jag tempen på honom när vi väl kommit hem. Över 38 grader och diarré. Han fick en Alvedon i rumpan och var sedan på toppenhumör väldigt länge; nu har han dock sovit i över 2 timmar och jag hoppas att tempen har sjunkit vid det här laget.

Stackars lilleman!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv för en kulig kväll =)

Hoppas Elliott kryar på sig fort

//Jeffe