torsdag, februari 17, 2011

välklädd

Var i helgen och hälsade på Antons tremening Jonas, hans tjej Regina och deras lilla Teolina. Lilltjejen var beräknad till 19e februari om jag inte minns fel, men fick pga havandeskapsförgiftning möta världen redan 19e december.
Sååå liten, och ändå nu så stor!
Regina visade mig en jättefin bok som jag såklart har varit tvungen att köpa.

Har redan fyllt i saker som har med tiden före ankomsten att göra, en del datum bl a.
Och eftersom mamma redan frågat, så kan jag ju här deklarera att killen inte kommer att behöva få presenter i form av kläder när han väl anlänt; garderoben är nu full med olika plagg för de första 6 månaderna. Säkerligen kommer vi sen att inse att det behövs mer av något, men första tiden ska vi nog klara oss galant med det vi redan har :)

***

Nu är äntligen papperna på ansökan om havandeskapspeng inskickade så nu håller vi tummarna för att jag inte glömt nåt, igen.
Går allt som det ska så kommer jag nu att jobba i snitt 23-24 timmar i veckan fram t o m 28/3 - därefter är det bara att invänta vår lille son.

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: Ja vi läste om den låten på engelskan. Det var därför vi började lyssna på den :)