söndag, februari 27, 2011

Oscars

Idag har jag jobbat till 15, vilket innebar min sista "långa" arbetsdag tills jag kommer tillbaka efter mammaledigheten. Fr o m nu är det bara halvdagar som gäller fram till jag går på graviditetspenning, om den godkänns det vill säga.


Efter att knappt ha sovit under helgen, och dessutom jobbat, så överväger jag nu att lägga mig i badet för att sedan knoppa in tidigt. Eller, det är väl inget övervägande egentligen eftersom Detta är bestämt; det som egentligen övervägs är om jag kommer att idas stiga upp strax före 2.30 inatt för att följa Oscarsgalan.

Men jag tänker som så; jag har aldrig sett en hel gala, jag är ledig imorgon samt att jag troligtvis aldrig kommer att kunna eller orka följa en Oscarsgala live igen i mitt framtida mammaliv.

Så, larmet ska i alla fall ställas - sen får vi se om jag ställer mig upp.

1 kommentar:

Mamma sa...

Skönt att det blir kortare dagar för dig.

Orkade du dig upp? :)