fredag, februari 11, 2011

Ikea

Vaknade 4 imorse för ett toalettbesök och drog mig sedan i sängen till 5. Strax före 7 kom svärföräldrarna med släp för att följa/köra oss till Ikea.
9.50 steg vi in och och runt 18.45 började vi rulla hemåt. Spenderade med andra ord hela dagen med att bocka av vår långa lista som mest bestod av garderober, bokhyllor, bord, och bebissaker. Vi köpte en hel del förvaringsmöbler samt möbler till källaren. Passade även på att köpa ny badrumsinredning till bottenvåningen eftersom den kostade halva priset :)
Mycket pengar gick kalaset på och jag är återigen glad att jag har en man som är duktigare än jag på att spara.

Nedan följer lite smått och gott från dagens fynd.




Det här är dock bara 1/7-del av allt vi köpte, och det mesta var tunga varor plockade på lagret. Tack och lov för fantastiska Anna och Åke som bar och bar och bar och framförallt höll humöret uppe när mitt och Antons tröt.

Och nu är jag trööööt.

***

Inga kommentarer: