måndag, februari 09, 2009

Under mitt medarbetarsamtal kom det fram att jag troligtvis sover lite för lite. Inatt är en sådan natt med sammanlagda ca 3 timmars sömn.
Mitt problem är oftast just insomningen, att jag har sådant som omedvetet tar över mina tankar; som inatt husköpet :)
Inatt vill hjärnan min inte släppa taget om klick-golv, skåpluckor och all tapetsering. Men till skillnad mot för vad man kan tro så var känslan endast positiv och inte ångestfylld.

Jag vill passa på att tacka för allas stöd och råd. Att köpa hus ingår ju inte till vardagen, men nu har man varit så illa tvungen till att lära sig en hel del om det. Jag förstår somligas oro, och den är säkert måttligt befogad, men det mesta är faktiskt tänkt på redan :)

***

Börjar känna av spänningen inför resan mot Skåne. Delvis för att det börjat svida i halsen och jag oroar mig för sjukdom, samt att jag ska glömma musikalbiljetterna eller få det lite väl tufft hos far min.
Men, framförallt så ser jag fram emot att få åka tåg i en evighet, som är sååå mysigt, att få träffa min kära Ida tillsammans med Ola Salo igen på 5-årsdagen från det att vi mötte honom på the Darkness-konserten i Stockholm, och faktiskt även att få komma bort från hemmet en vecka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wiiiihoooooo!!!!!!!!!!! bli inte sjuuuk!!!!!! längtar!!

Linda sa...

Jag har ofta väldigt svårt att somna bara "av mig själv" men jag har extra svårt om jag inte har gjort något aktivt under dagen, helst borde jag träna varje dag för då sover jag som en klocka tickar. Men du har ju ett relativt aktivt jobb så det borde i alla fall inte vara problemet. Det var bara en tanke. Hoppas allt gå bra och kul med en liten semester ;)