torsdag, februari 12, 2009

Igår "firande" jag och Anton 3 år :) Låter så lite och kort, men känns så långt.
Tyvärr började jag jobba kl 16, så ikväll firar vi både varandra, Alla Hjärtans Dag samt att det är sista kvällen tillsammans på drygt en vecka.

Jag tror mig besegra en förkylning! :D
Var på Apoteket häromdagen och inhandlade bl a Strepsils (som verkar ha varit ett riktigt bra försvar mot halsinfektionen), smärtlindrande (både ipren och något för halsen), kortisonnässpray och försvarets hudsalva.
Ska dessutom få hämta lite Cocciliana på brors jobb idag, vilket kommer att passa bra de första nätterna på resande fot; framförallt under hotellnatten med Ida.
Tack vare Strepsilen så började läkningen av halsen vilket resulterat i en fruktansvärt jobbig rethosta...

Men... Nu ska jag ut i våra drygt -20 grader, påbyltad från topp till tå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!

Hoppas du får en underbar tid med Ida nere i söder. Du får ge henne en bamsekram från mig!

// Syster

Anonym sa...

Haha fan vad du är rolig!!! jag hade så gärna sovit med dig ändå men jag är såå glad att du mår bättre:) Grattis mina kära vänner.. kommer ihåg det som igår när ni var hos oss på alla<3-dag va? puss ses snart

Anonym sa...

Det var ju en bra början, men krya på dig ännu mer nu så att du får ut en massa bra av resan och dejten med Ida!

Hälsa Ida och pappa

/Kram mamma