tisdag, februari 10, 2009

För er som undrar så tar vi över huset den sista mars, men har troligtvis ett par månader efter det som vi bor kvar i lägenheten. Åtminstonde första månaden kommer att utnyttjas till renovering, sen får vi se när självaste inflyttningen sker :)

Sen glömde jag ju nämna att jag drabbats av Anton mindres trevliga förkylning. Den har ännu inte hunnit ta ett riktigt grepp om mig, så idag blev det att bunkra upp med medicin på Apoteket; vill inte att Ida ska måste sova med öronproppar även denna gång.
Dock är ju det mesta mer mindre symtomlindrande, och hade jag därför ägt lite Cocciliana så hade den fått följa med mig söderut :P

Nåväl, håll tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jag har en flaska Cocciliana drällandes i kylskåpet.... Du får gärna ta en skvätt med dej om du vill!

/Storebror