söndag, april 29, 2007

bakfyllan och jag


På bilden; Anton och Markus

Fredagen blev lång för Mette; steg upp 5.15 för att marinera kött och sedan arbeta till 16.00. Väl hemma blev det dusch och en snabb grillning ute i blåsten. Ganska snart började vänner droppa in, praktiskt taget bara de från Antons jobb bortsett från några respektive.
Blev en riktigt trevlig kväll där jag tyvärr förtärde lite för mycket alkohol. Visserligen var jag med till slutspurten, hela vägen lika välmående, men dagen därpå vill jag bara glömma.

Jag brukar alltid säga att jag inte blir bakis, men nu vet jag att jag kan. Minns att jag yttrade orden "jag ska aldrig dricka alkohol igen" nån gång där under den sprängande huvudvärken. Nåväl, den gick över och idag har jag mått relativt bra :)

Anton har varit i Nyliden med några vänner ikväll medan Jeffe kom förbi och såg en dålig rysare med mig.
Imorgon jobbar jag kväll för att sedan försöka umgås med någon valborgsfirande.

Jag är så lycklig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Go'morron! Piggare i dag? ;)

Kram mamma