måndag, april 16, 2007

fantastiskt

Tokroligt i lördags; mitt lag förlorade dock men maten var superb!
Huvudrätten kan ni se här; smördegsbakad pressad potatis med ädelost, egenmarinerad oxfilé med zuccini och aubourgine, ädelostsås samt en god ruccolasallad. Mums!

Ser att det är varmast hittills på året så kanske skulle man ta på sig och sitta på balkongen ett tag. Börjar inte jobba förrän 16 men skulle verkligen ha behövt påbörja några skolarbeten.


Jag är verkligen sämst på att komma igång :S

Jag är verkligen lycklig och har fått vara det i ett par år nu. Känns fantastiskt att leva igen.
Kanske därför som jag gråter så lätt, så fort jag får höra talas om nåt hemskt eller ser något vackert så tackar jag för mitt eget liv.

Jag är så tacksam.

Dock skulle det inte sitta helt fel med att orka ta tag i pluggandet lite och att få ett jobb, men jag antar att våren distraherar mig... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså!...skulle man kunna få smaka på det där nå'n gång?..:)