söndag, april 08, 2007

helgen långkalsong

Sitter för en gångs skull på datorn i garderoben; skulle kolla upp om några försvunna arbeten som verkar vara borta efter en formatering av den andra datorn. Inte så kul. Det är några psykiatriarbeten jag påbörjat för att kunna få betyg i kursen som jag gick för 2-3 år sedan. Och nu måste de göras om :(

Nåväl; till roligare saker!
I fredags tog vi oss till systra mi där det även dök upp lite annat folk. En hel del karaoke, lite charader och även Jeffe-dans. Hon är så duktig ska ni veta; härligt med människor som inte är rädda för att stå i rampljuset! (kanske tycker jag så för att jag själv älskar det :P)

Igår läste jag hela dagen fram till middagen och efter det blev det lite förfest hos Ida för att sedan gå på Balzac. Fick för mig att det var drygt 3 månader sedan jag var ute på krogen, men det var visst drygt 2 :P Men men, oftare borde det iallafall bli. Dock var det inte så superkul på självaste stället, men sällskapet var jättehärligt och även att att få träffa några gamla vänner.

Ikväll kommer en annan gammal vän; den person jag hållit ihop med längst faktiskt, i hela 22 år. Hon heter Laila och var dagbarn hos min mamma när vi var små. Ikväll kommer iallafall hon och killen för att se film, de bor i vanliga fall i Lycksele.

Imorgon blir det jobb och sedan årets första grillning i Nyliden! Tjoho!

Inga kommentarer: