onsdag, april 18, 2007

om det vore annars...

Gloria vid en fika på stan i helgen... ->

Såå.... igår blev det att jobba kväll iallafall då nån på jobbet gått och blivit sjuk.
Nu är jag dock ledig därifrån ända t o m fredag; känns skönt.

Idag blir det att plugga lite; eftersom jag har skola imorgon så har jag inte direkt nåt val. Efter lunch kanske Jeffe kommer förbi ett par timmar för kaffe och sällskap och på kvällen blir det troligtvis middag på stan och bio tillsammans med älsklingen, Jens och Josse.

Här ätit frukost och ska nog lägga mig i sängen med alla papper och böcker för att sedan slumra nån timme innan lunch. Sååååå härligt att vara ledig.

Imorgon blir det sjukgymnast, kanske lägenhetsvisning och sedan skola i alldeles för många timmar.

På fredag har jag bokat klipptid, tjoho!! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj! Vilken liten goding som sitter där! :)

Anonym sa...

000000000000000000000