söndag, april 22, 2007

kvällen o tårar

Den indiska buffén samt chokladprovningen var både trevligt och gott, lite trött i knoppen dock vid hemkomst.
Sedan blev det att arbeta gårdagskväll för att sedan komma hem till en mindre fest. Tog mig ett par alkoholhaltiga drycker trots att jag skulle upp tidigt för att arbeta idag. Hade riktigt trevligt och trots att jag inte var ledig dagen därpå så kunde jag låtsas som att jag var det, iallafall för ett par timmar :)

Nu sitter jag på jobbet.
Skulle egentligen ha slutat 14 men fick lov att jobba lite längre eftersom en annan vikarie är sjuk.
Härligt med ytterligare 2 timmars lön, men håhåjaja vad trött jag är! Hemma väntar iallafall min kärlek och en god middag. Kanske först efter lite sömn ;)

För övrigt så är Antons lillasyster Hilda idag på Idol-audition; håll tummarna för tjejen som sjungit mig till tårar några gånger!

Inga kommentarer: