onsdag, mars 28, 2007

dagarna 2-3...

Såååå... när skrev jag sist? Bara nån dag sedan; just det, skulle på bio, inte sant? Vi såg "Se upp för dårarna", svenska film, mycket roligt och tragisk och en 3/5a.

Jobbade igår förmiddag, och idag förmiddag, men igår gjorde jag ingenting medan jag idag har gjort ett inte allt för angenämnt skolarbete.
Anton är på nåt fackmöte och själv väntar jag nu på att Jeffe ska komma och göra mig sällskap.
Så otroligt roligt med en ny vänskap :) (jeffe på bild)

Gjorde kroppkakor igår för första gången. men vi hade inte vetemjöl så det fick bli fint rågmjöl som jag tror var orsaken till att de blev så jäkla degiga. Men ack så goda :P
Bacon och lök som fyllning; mums!

Ställde in mitt inbokade sjukgymnastbesök idag eftersom jag inte gjort det där träningspasset mer än en gång, och det var ju som tänkt att följa upp hur det fungerat idag vilket skulle bli svårt då jag bara gjort det en enda gång. Dock var jag duktig och tränade för andra gången idag istället :) Blir väl träningsvärk imorgon, "hoppas"....

1 kommentar:

Anonym sa...

Testa att ha potatismjöl i kroppkakorna nästa gång. Jag tycker det blir mindre degigt då!