fredag, mars 09, 2007

jobb jobb jobb

Jappa japp, jobbat 6 dagar i rad nu, dock ganska många korta dagar, skönt skönt...

Idag mötte jag upp mamma efter jobbet, bjöd på lunch och följde sedan med till Torpet. Väl hemma igen blev det lite vila medan Anton gjorde gooo-mat, själv hjälpte jag bara till med champinjonsåsen; smaskens!

Är riktigt trött nu, fick Anton att gå över till Johan själv medan jag stannade hemma för lite Wow. Ska dock lägga mig strax.

Imorgon fyller Larsen år, får se om det blir fika eller fest eller nåt. Blir nog en tidig morgonkväll för mig iallafall eftersom jag jobbar 7-21 på söndag.

Men men, vad gör man när man är fattig; försöker jobba så mycket som möjligt såklart! :P

Nu ska jag börja göra natt, sedan kommer väl boo och väcker mig med en puss på kinden eller något... Så fint.

Inga kommentarer: