torsdag, mars 01, 2007

så bra jag är!

jaa... vad ska man säga. Nu har jag inlett min föreläsarkarriär, haha... :P

Gick iallafall jättebra, 25 vuxenelever i psykiatri som lyssnade på mig i 40 minuter.
Läraren var helt lyrisk efteråt, tog ner mig ner i lärarrummet där jag blev bjuden på fika. Fick där sitta med bl a 2 av de lärare jag haft den här terminen. På väg ut gav läraren jag haft i "Människan socialt och kulturellt" mig mitt betyg i kursen; MVG! Tjoho!

Jag är inte van vid att få MVGn kan jag säga, så just nu sprudlar jag av lycka :)

De frågade dessutom om jag skulle kunna tänka mig att föreläsa i en ungdomsklass, alltså för gymnasieeleverna som läser OP.

Spännande spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! bra att nån pratar om det.

Anonym sa...

Gratulerar först till ditt MVG!
Måste bara säga att det inte förvånar mig ett dugg att det gick så bra. Vi vet ju sen du gick estetisk på gymnasiet att du är jätteduktig helt allena på scenen.
Se'n att du är en duktig föreläsare det visste vi också. :)

Kram!
Mamma