måndag, juni 18, 2012

Uteliv

Nu är vi med tält! :)
Tältet, som i vanliga fall kostar 2999:-, var nu nedsatt till kampanjpriset 2199:- Sist jag var på Team Sportia blev jag dock medlem, och fick nu köpa det för medlemspriset 1899:-
Med mina resterande 1800:- på presentkortet behövde vi i slutändan bara betala 99:- för ett 3000-kronorstält :P

Vi åkte även och köpte oss ett par sovsäckar, en 183 cm bred luftmadrass och ett par stolar.
Uteliv here vi come!





(Tänk om man kunde köpa bra väder också...)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Vilken bra affär! :)

Ni kommer ju att bli de värsta storcamparna, så härligt!

Pippi sa...

Gud vad jag blir avundsjuk! Jag vill också ha ett stort tält så vi inte behöver fundera på hur vi alla ska rymmas de gånger vi tältar. Det är ju så mysigt och det bästa är att man inte ens behöver ta in på en camping :D