måndag, juni 04, 2012

Födelsedags

Ja nu är födelse- och kalasdagarna över, och jag ser fram emot veckan som är.
På födelsedagen tog Anton ledigt och hela familjen besökte Leos Lekland. Vi åkte även och storhandlade och passade på att köpa Vår present till E, en Bobby Car.

I lördags var det kalas för de närmaste.
Elliott fick bl a ett pirattält, skottkärra, plaskpool och UV-kläder.
Tårtan såg till en början ut att bli en hit, men efter bara några tuggor blev han less. Efter en lång nattning med pappan sov han gott och i princip hela natten.
I natt sov han ännu bättre, från 19.20-7.00 utan ett knyst. Kanske är vi back on track efter sjukdomstiden.











Idag styr vi kosan in mot stan för att leta kläder till mamman. När jag bara tar ut 3 dagar föräldrapenning i veckan, kanske jag ju inte säga att jag har råd att köpa så mycket, men idag ska jag faktiskt föra över pengar från sparkontot så att jag kan unna mig nya sommarplagg. Om det nu blir varmt nån gång.

I eftermiddag gör jag ett besök hos syster för hårslingning. Prinsen för stanna hemma hos världens bästa pappa!

Inga kommentarer: