måndag, juni 18, 2012

Fantastisk dag

Jag måste ju berätta om min fina dag med Elliott.
För det första så sov han till 8.30 (med undantag för vällingflaska vid 4). Sovmorgon är ju alltid uppskattat. Till lunch åt vi Vesuvio med tzatziki, Mmmm tyckte Elliott!

Vi gick sedan till en lekpark Tina visat mig här i Bergsbyn. Elliott var mest intresserad av att käka maskrosor och sandiga småpinnar, medan jag själv passade på att gunga i solen.






På väg hem gick vi förbi kiosken och var såklart tvungna att köpa en mjukglass. En liten barnbägare delade vi på; mycket uppskattat!


Väl hemma tog vi en dusch tillsammans, och medan jag blåste håret fick Elliott bada tills jag fann honom plaskandes i vattnet med bajskorvar flytandes omkring sig.

När båda var torra la vi oss i trosa och blöja och sov middag tills Anton kom hem.

Fantastisk dag, inte sant? :)

4 kommentarer:

Mamma sa...

Vilken toppendag! :)

Pippi sa...

Myspys, minus bajskorvarna då :)

Anonym sa...

Kolla vitbalansen i kameran, verkar bli för kalla bilder (blåa). Prova med AWB istället eller ändra i efterhand i gratisprogrammet Picasa :)

Unknown sa...

Tack för tipset, vem du nu än är! :) Bilder via mobilen såklart, och kollade nu upp inställningarna. "Glödlampa" stod det bestämt, så nu är den satt på automatisk och färgen ser mycket bättre ut :)