lördag, juni 30, 2012

Stadsfesten

I torsdags besökte jag Stadsfesten med Jeffe och hennes kusin Sandra. Riktigt skoj var det, med lagom långa köer, iskall öl, Sveriges bästa coverband Duojag, och en hel del dans.

Igår lämnade vi av prinsen hos världens bästa moster för övernattning.
Anton drog på fest och jag gjorde en andra kväll på Stadsfesten.
Dubbelt så dyrt, 5 ggr så långa köer och sämre musik. Tyvärr hann vi inte ens in för att se Veronica Maggio i tid, men jag fick iaf sjunga med i slutet av Jag Kommer :)
Inte lika trevlig kväll, men så kan det gå. Hädanefter ska jag inte betala in mig på en festivalfredag eller lördag om det inte är för att se en riktigt bra artist.
Länge leve onsdagar och torsdagar!

Ikväll är Anton ute på galej igen.
Elliott sover som en stock och själv har jag fastnat vid en film som slutar först kvart i 1...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: