tisdag, april 24, 2012

Klipp

Igår tog jag med mig Elliott till Skelleftehamn för att hälsa på storebror och hans tjejer. 
Han var mest intresserad av deras skåp med matlådor; här nedan kan ni se hur det brukar se ut här hemma.

Efter läggning blev det sen middag för mig och Anton, följt av en tidig kväll. Somnade runt 22 och vaknade igen vid 3 när Elliott gnydde till. Han sov dock hela natten fram till 5.40 (och en timme till efter vällingen i sängen), medan jag själv låg vaken ett par timmar i natt.
När man vet att man måste, och när jag nu dessutom fick, så går det såklart inte alls att sova.

Efter lunch sticker vi idag in till stan. Jennifer ska gå runt med prinsen medan jag sätter mig i frisörsstolen.
Får se om jag klipper det kort eller börjar spara ut. Graviditetshåret har börjat växa tillbaka och det ser ut som att jag har gått loss med en slö sax runt hårfästet.



Eliott vid matlådeskåpet.


Elliott efter att ha ätit smöriga rån.


Inga kommentarer: