torsdag, april 26, 2012

En födelsedag

Igår fyllde Anton 29 vilket framförallt firades med en ledig dag för honom.

När hela familjen gjort morgon stack vi till Leos för lek och lunch. Väl hemma tog jag o E igen lite sömn, för att sen inviga den nya cykelsitsen.

Cyklade till Tuvan där han fick gunga och så lite längre bort innan vi vände.

Hemma vände vi (igen) i dörren för att åka vidare med bil till Solbacken.

E somnade hemma efter lite gråt och då blev det äntligen dags för en riktigt god födelsedagsmiddag.

Lång och trevlig dag med andra ord!


Idag var A tillbaka på jobbet. Jag o lillkillen slappade till 14.30 då vi stack till Torpet. Kaffe, middag och bad i leklådan hos mamma för att sen just så pass hinna träffa syster med familj.

Anton, som jobbat över, hade glömt nycklarna på jobbet. Efter att jag insisterat på att balkongdörrarna var öppna, klättrade han upp för att upptäcka att de inte alls var det. Så jag och E kilade hem och fann en utelåst pappa på balkongen :)


Efter en dag med hundbus, bad och massor och gående, somnade Elliott utan protest inom ett par minuter efter att jag sagt godnatt och gått ut ur hans rum.


Sov nu gott min skatt!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Mamma sa...

Haha...du fotade väl Anton på balkongen? :)