tisdag, februari 14, 2012

Härliga dag!

Dagarna är lååånga, och lite påfrestande när man sällan kan släppa Elliott med blicken mer än ett par minuter (och då gäller det att lyssna sig till vad han gör under tiden.)
Så trots att jag inte kände någon som skulle till öppna förskolan här i Bergsbyn idag, så knallade vi dit med lunch och fickpengar till fika.
Vi kom i lagom tid för att hoppa på babysången som visserligen startade förra veckan, men som hade gott om plats för mig och Elliott. Efter sång käkade vi och lekte. Oj så härligt att vara på ett ställe med massor av nya leksaker och barn som springer runt och fascinerar killen min.
I princip inget gnäll under de 3 timmar vi var där, och nu sover han som en prins bör i vagnen ute på bron.
Själv ska jag passa på att städa lite på övervåningen och överraska Anton med att inte behöva komma hem till ett bombnedslag ;)

Kom för övrigt på för nån timme sen att det är alla hjärtans dag, men jag skulle tro att den lär gå förbi precis som vilken dag som helst!

<3

Inga kommentarer: