fredag, februari 10, 2012

Äntligen!

Äntligen händer det grejer! I förrgår var vi som sagt var till Nyliden, igår träffades några ur föräldragruppen och idag åkte vi med Tina och Harry till Edda för bad och långlunch.
Under eftermiddagen har Anton satt upp den sista och enligt mig viktigaste trappgrinden (tjoho!)
Nu behöver vi iaf inte oroa oss för just den grejen.

Eftersom jag har världens goaste kille, så tänkte jag att hans moster skulle få låna honom några timmar imorgon. Jag drar till stan ensam för att hitta nya kläder då mammakroppen inte alls trivs i det jag försöker trycka på den.
Kilon hit och kilon dit; höfterna lär iaf aldrig bli mindre än så här - face fact. Nu hoppas vi på att det är massor av rea på stan :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Pippi sa...

Åååh vad jag längtar!!