torsdag, december 09, 2010

spänning

Om det hamnar på Norrans löpsedel imorgon (kidding) så ska ni veta att jag satt på bussen som ikväll drabbades av ett demolerat, rykande däck.
Tack och lov så fattades misstankarna först i Bergsbyn, för att sedan besannas på just min avgångsplats - men jag tycker synd om stackarna som nu suttit kvar i en kall buss i 20 minuter.
Troligtvis hade bussens ena däck fått punktering, men eftersom de övriga däcken höll bussen i rullning så kände i alla fall aldrig jag vad som hände, trots att det inte var så mycket till däck kvar när jag väl steg av.
Och fyyy vilken rök!

Vi kan alla behöva lite spänning i vardagen :)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Men gick den inte ojämnt ändå? Ska i alla fall kolla in Norran i morgon! :)

Unknown sa...

Nope, kände ingenting. De andra däcken tog hand om det skulle jag tro :)
Ser inte ut att ha skrivits om det i Norran - helt förståeligt. Men för mig var det spännande!