fredag, december 11, 2009

tröööött

Besökte igår familjen och det slog mig för tusende gången i rad efter att jag besökt dom att jag måste bli bättre på att ta mig dit, hur omständigt det än må kännas, eftersom jag mår så bra efteråt.
Fick t o m se Hampus, 11åringen, i sitt luciatåg på skolan och jag drabbades av en plötslig önska om att få vara just 11 igen.

Har idag jobbat, hela 4 timmar på 1 vecka. Efter att ha fått sova i knappt 3 timmar inatt så ifrågasätter jag mig själv varför jag sedan bestämde mig för att gå på stan en decemberfredag - ett par små ärenden tog 3 timmar.
Tack och lov att maken kan laga mat när han vill och det behövs.


Ikväll Idol-final och jag är faktiskt glad över att få vara själv - imorgon blir det fullt ös, i Nyliden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du och Anton är välkomna till oss på A-torp när ni vill. Det törs jag lova utan att fråga Pia och anders. :)

/Kram mamma

Anonym sa...

Lätt!

Och blir det omständigt att frakta dig hit kan du ju alltid höra av dig så vi kan hämta dig :)

// Syster