tisdag, oktober 27, 2009

födelsedag



Min födelsedag var jättebra!
Hade gjort 4 tårtor, 2 marsipantäkta och 2 med maräng, och en av varje blev över :S Har dock fryst in en halv tårta, ska ta en halva till jobbet och gav bort en bit till grannarna.
Fick senaste boken av Stephenie Meyer som skrivit Twilight-böckerna, "Genom dina ögon" och en 5-årsdagbok av Anton och lite andra saker av nära och kära som kom på fika igår kväll.

***
Idag har jag tagit vaccinsprutan, och visst, lite ont i muskeln har jag men än så länge ingen feber eller huvudvärk ;) Jag är heller inte död.

Imorgon får jag jobba extra och på torsdag beger jag mig mot Stockholm tillsammans med Pia och Ante, till Thomas och Lotta. Nu får vi hålla tummarna för att jag inte blir tillfrågad att jobba på torsdag eftermiddag eller under fredagen eftersom jag då med dåligt samvete kommer att måsta neka, jag har trots allt väldigt många timmar som måste jobbas extra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna hårt!!

Jag ser verkligen fram emot resan då jag tror att det kommer att bli supermysigt!

Måste bara komma ihåg att göra allt klart ikväll. Ladda en talbok, packa, se till att mamma har läget under kontroll då hon ska vara både hund, katt och barnvakt :D