onsdag, oktober 14, 2009

familj

Haha, drömde att jag var kompis med Lady GaGa och att hon köpte mig en digital systemkamera.

***
Efter en ledig slappardag hemma igår, åkte vi på eftermiddagen till Nyliden så att Anton kunde byta däck.
Efter god mat (biffar gjorda på Gustavs senaste älg, kantarellsås, ugnsstekta rotfrukter och äppelpaj med glass) spelades det lite kort med svärföräldrarna.
Jag är verkligen sååå glad i dom!

Nu ska vi bara se när jag kan ta mig till min egen förälder nästa gång för att springa med hunden i skogen igen. När jag nu har jobbat mycket mindre på sistone och kommer att jobba ännu mindre framöver, så börjar jag känna av tristessen med att bara sitta hemma. Visst finns det mycket att göra i hemmet, men min självdisciplin är oförklarligt Jättedålig i hemmet, till skillnad mot på jobbet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är välkommen när som helst jag är ledig. Som i dag t.ex. :)

/Kram mamma

Anonym sa...

Hör gärna av dig när dy dyker upp på Torpet. Då kanske även jag och Holly Diver kan göra dig sällskap :)