lördag, juli 19, 2008

veckan som gick


Efter att ha spenderat 2 dagar i rad på Vitbergsbadet och den 3e vid det soliga Sjöbotten så sökte vi lite mer värme en kväll vid en brasa. Som ni kan se så brann även mina kinder.


Sedan blev det en mindre Alimakfest där enligt mig kvällens huvudperson var Jens o Josses lilla flicka Nova som jag fick träffa för första gången.

Jag var nästan lika cool.
Igår blev det en heldag med Ida och Linda med ett besök på Trästock. Inte känns det som förr inte; inte när kroppen värker efter att ha stått för länge eller musiken ständigt känns för hög. Efter att ha promenerat hem så blev det ett par öl och mer trevligt sällskap hos Johannes på gatan.

***********

Efter alla långa och många arbetsdagar och ytterligare lite arbete inför bröllopet så bad jag Anton om att få göra något speciellt, som att åka bort och bo på hotell en natt eller så...
Idag åker vi visserligen till Antons familj ute i stugan för att sova i husvagn, men till veckan, någon dag innan PDOL så åker vi troligtvis med ett par vänner till Piteå Havsbad för lite bad, god mat och avslappning.
Känns som att mitt lilla sparkapital börjar sina men inte är väl pengar till bara för att sparas?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men shit! Du e ju riktigt brun ju :-))

Undrar vad jag gjort den senaste tiden som missat all denna braiga sol...

Kram från syster yster!