måndag, juli 21, 2008

sommar

I lördags begav vi oss till Gagsmark som planerat där hela familjen Asplund var samlad. Känns som att jag spenderade hela kvällen med att äta och sova; och såklart som på bilden nedan visar, trycka mig in i Diesels hundbur tillsammans med Hilda.


































Igår blev det sol för hela slanten och medan de andra badade så brände jag mig bakom en bok. Ful-fula bikiniränder med andra ord.

Idag får jag i alla fall visa upp dom i Piteå på äventyrsbadet. Det blir att tillbringa många timmar där innan vi checkar in på hotellet. Kanske lite bad även efter det :P På kvällen är det planerat att gå på showbuffé med Hollywoodtema.

Sedan blir det förhoppningsvis att bara ta det lugnt nån dag innan Antons kusins bröllop på lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får bättre väder i Piteå än det är här och att ni får det superbra!!

Kram/
Syster