söndag, september 16, 2007

pizza

Igår hade jag tur! Efter jobbet cyklade jag till Torpet, och eftersom Anton skulle vara borta till kvällen så cyklade jag på vägen hem till ICA och handlade mig nåt riktigt gott att äta.

Innan jag hunnit hem ringde dock Lars och undrade om jag inte ville komma och äta tacos hos han och Jeffe :D

Idag har jag oxå tur... Hela dagen på jobbet har jag pratat om att äta pizza och övervägde t o m att cykla förbi Viking på rasten. Just när jag skulle hem från jobbet några timmar senare så ringde Anton och frågade mig om jag var sugen på att äta pizza i Nyliden till middag :) Tjiho!

Dock vet jag inte när det blir... Han har varit och tapetserat i Gustav o Johannas nya hus halva helgen och ska komma och hämta mig; men jag tycker klockan börjar blir mycket...
Oh well; på pizza kan jag vänta länge :D

Inga kommentarer: