måndag, september 10, 2007

härliga helgen


I fredags blev det SingStar hos Lars och Jeffe och sedan att stiga upp tidigt på lördag för att jobba 7-17. Efter väldigt lite sömn så gick dagen tungt, men jag orkade ändå med att bjuda hem Laila och Acke för att senare på kvällen gå på Station 8/Johanna i Parken.

Trevligt trevligt, men gårdagen kändes tröttsam.


Till min stora glädje hann jag dock träffa Ida igår; hon och Krille kom förbi en liten stund och pratade.Nu är hon tillbaka i Uppsala och Krille har gjort sig installerad i Piteå. Lustigt ändå, att de flyttar längre och längre ifrån varandra, men enligt mig bara blir mer och mer självklara som par :D


Igår kväll blev det mys för mig och Anton. Kräftor, dipp och vitlöksbröd framför Cast Away Sedan har jag sovit djupt, stigit upp nu på morgonen och gjort lasagne.

Känns konstigt att äta lunch redan 10.30, men då jag börjar jobba 16.00 idag så passar det bra att äta just innan.

Oh well... Nu blir det film!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att mitt tidigare dagbarn blivit en så'n vacker kvinna! Fast hon var ju iofs söt redan som liten. :)
Men Anette! Man säger inte Johanna i parken! Man säger JIP numera! Inside information. =))