måndag, september 03, 2007

Grekland och familjerna


Hemma från Grekland och idag tillbaka på jobbet. Ska få vicka för mamma i 2 veckor nu; känns skönt om än mina turer mest består av 7-12, 8-12, 7-14 :P

Nåväl. Grekland var iallafall varmt, fuktigt, och alldeles alldeles underbart. En hel del bad och den vinkande handen på bilden är jag. Rädd för vatten som jag är så simmade jag aldrig långt, men där vi befann oss på bilden var det djupt och jag var riktigt stolt över mig själv som vågade gå i från båten.
Massor av mat, en del alkohol, trevligt sällskap och tyvärr en alldeles för slut Anette. Jösses vad värmen tog på krafterna!
Men men, jag är otroligt nöjd över resan, ett riktigt minne för livet.
I helgen blev det övernattning på Torpet och sedan surströmming i Nyliden.
För att se alla bilder från Grekland eller kanske de på min finfina suring-macka; gå in på http://mettemayyer.bilddagboken.se/ och klicka er fram.
Lösenordet får ni klura ut själva eller fråga er om :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var då den snyggaste suringmacka som jag har sett! :)