onsdag, september 05, 2007

lägenhetsvisning

Tuuuuung dag igår. Jobbade först 7-12 och hade tagit på mig att även jobba för en sjukling 16-21. Kvällen blev fartfylld; med andra ord en väldigt snabb och stressad Anette på cykel. Nåväl, jag fick iallafall min beskärda del av motion och lite till :P
Men visst är det tråkigt de dagar när man nästan bara möter sin sambo i sängen när man vaknar och sedan ska lägga sig igen...

Idag är jag iallafall ledig! Har varit en natt med oregelbunden sömn så en del sådan lär jag nog ta igen idag. I eftermiddag ska jag och Anton på lägenhetsvisning.
En 3a på 91kvm - utgångspris 495 000:-
http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=336057&view=Images

Men den är fin!

:D

I fredag ska jag få träffa min älskade Ida som är hemma från Uppsala. Känns konstigt att hon bor där. För egentligen känns det inte som att hon alls har varit borta. Allt är ju ändå som vanligt var gång vi ses :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh vad fin den verkar vara :)

Kram!!