onsdag, september 26, 2007

inte nöjd

I helgen var jag ledig i 2 dagar - i rad! Wow....
Även i helgen är jag ledig... eller rättare sagt arbetssökande; för mitt arbete börjar sina ut. Nåväl, bara att söka mig någon annanstans.

Idag är jag oxå ledig och har tvättat en del samt joinat Facebook. Fasiken vad krångligt allt va då... Eller; en hel del saker att göra.

Igår slog det mig att jag inte är helt nöjd med tillvaron. Så istället för att sitta hemma ännu en kväll med en bok framför mig och en Anton vid datorn, så cyklade jag till mamma på Torpet. Skönt med lite extra motion samt att inte måste göra exakt samma sak som vanligt....

Idag blir det kanske ett par avsnitt av Prison Break säsong 3; även om Anton efter sista avsnittet på säsong 2 lovade att han skulle sluta följa serien.
Hoppas det är värt det; hur långt kan man egenligen gå för att hålla en redan avslutad serie vid liv?

Inga kommentarer: