lördag, juli 29, 2006

dräpande dagar?

I torsdags var vi hos Aaro och hans Jessika där kvällen (och natten) spenderades med att spela Monopol. Igår steg vi upp tidigare än vad vi kanske ville för att gå på bröllop.
Antons storasyster Lina gifte sig med Peter, jag grät litegrann, speciellt när lillasyster Hilda sjöng som en ängel. Efteråt blev det picknik med sång, lekar och fika. Mycket trevligt alltihop och fint väder.

På kvällen var det fest jos Jocke. Fick en väldigt dräpande kommentar av en kille jag aldrig träffat, vilket förmodligen är det som mest satte sig på minnet. Stannade inte så länge, efter ett par timmar var jag slut nog och följde med Anton och Fredrik som skulle skejta.

Idag har vi bara lyssnat på Harry Potter på talbok, jag har haft lite högläsning oxå. För en stund sedan åkte Anton iväg till Piteå och själv sitter jag för att boka flyg till Skåne. Den 18:e blir det, och hemkomst den 28:e.Ikväll ska jag på Balzac med Ida. Blir nog trevligt :)

ps. Lina på bilden, Skellefteås första kvinnliga heltidbrandman, numera gift :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir man ju lite nyfiken på hur den där dräpande kommentaren löd?

Anonym sa...

Hej Anette.
Så synd på Sirius. Visst är Harry Poteer på talbok underbar. Jag tror att våran gård börjar lässna. För det är nästan det enda som jag dundrar från min stereo med balkongdörren öppen.