söndag, juli 16, 2006

"4 Kvällars Festar-Netta"

I torsdags var vi på Lanternan i Byske, för mig första gången. Hade riktigt skoj, lite segt bara att stanna till 2.15 då bussen gick hem. På fredagen hade Anton och några av hans arbetskompisar fest, kände mig lite uttråkad, och enormt trött, cyklade hem tidigt. Igår hade en kompis här på Sjungande fest och där hade jag grymt trevligt. Lite mer folk man kände där, framför allt fler tjejer i jämförelse med fredagen då jag var ensam.
Ikväll är det familjens årliga fest. Ska strax till mamma där det blir langos till middag. Känner mig lite tärd dock, bara 4 timmars sömn inatt och efter att redan ha druckit 3 kvällar i rad så känns det lite tungt att umgås med en massa människor. Dock är det alltid skittrevligt när våra älskade släktingar kommer upp så segheten ska nog ge med sig.

Anton står i duschen. Stackaren har inte kunnat äta nåt idag, har ingen aptit. Hoppas att han iallafall får trevligt ikväll. Så länge inte Ante super ner honom.... ;)

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Tack för igår!

Tyckte ändå att både du och Anton höll måttet :)

Själv ska jag strax cykla till jobbet. Känner mig ganska pigg men vi väl se vad dagen har att erbjuda =)

Kram!