måndag, maj 29, 2006

Remember, remember, the 5th of November

I torsdags såg vi DaVinci Koden; mycket bra. Hade väl inte de högsta förväntningarna heller eftersom boken var fantastisk. Fredag; ner på stan, fika med Lars, fest på kvällen som var jätterolig. Lördag V for Vendetta; typ en av världens bästa filmer, se den!!

Gårdagen inleddes med ett par timmars Zelda-spelande, sedan blev det morsdags-grillning till lunch hos mamma och morsdags-grillning till middag i Nyliden; vilken lyx va??
Kvällen avslutades med ett par timmars Zelda-spelande :D

Idag steg jag upp med Anton, gick hem och åt frukost, sov en timme och tog mig faktiskt iväg i spöregnet på cykeln till skolan. Där var jag på Quigong i en timme drygt, hälsade på Jenny som börjat jobba i receptionen och sedan vandrade jag runt lite på Kvantum och cyklade hem med tung packning.

Varit duktig hemma. Fixat lite småsaker, källsorterat, bokat tvätt-tid, stökat runt i köket, dammsugit. Kanske inte låter så märkvärdigt duktigt för de flesta men jag har i vanliga fall fruktansvärt svårt för att ta tag i just småsaker.

Om nån timme kommer Anton hem, då blir det Zelda och sedan att tillaga Quizedillas eller hur det nu stavas :D


1 kommentar:

MYSIGT sa...

Du får jättegärna komma och städa hos oss idag, ser ut som en mindre bomb exploderat här. Men... Det är väl fort gjort med barn antar jag :)

Ska strax väcka Hampus och sen ska jag på möte på Lernia.

Adios!