lördag, maj 06, 2006

festen


Fest igår/idag hos min boo. Lagom mycket folk, kanske lite för mycket alkohol för mig. Nää, inte så farligt. :D
Natten avrundades iallafall med att de flesta begav sig mot krogen där vid 12-snåret medan jag, Anton, Nea och Lovisa stannade kvar och spelade kort till efter 2. När det var dags för att sova lade jag mig på soffan medan pojkvännen min bäddade ner sig med de två tjejerna i sängen :P Låter nog mycket värre än vad det var; jag bussade dit honom, ville ha lite utrymme att röra mig på och inte trängas 4 stycken i en säng. Har fortfarande ont i kroppen, så...
Vaknade dock redan vid 4-5tiden. Var varm, rastlös i kroppen samt att Antons alkisgrannar spelade skithög musik. Gick hem för drygt en timme sedan och ska strax lägga mig och sova. Hade iallafall väldigt roligt igår.

Inga kommentarer: