onsdag, maj 24, 2006

jag är så jäkla lycklig juh!

I lördags fick jag träffa den enda mormor ja nånsin haft; min morfars änka Marta, för första gången sen han gick bort. Det var jättemysigt, vi var hos min syster och sambo och fick goo-mat. På kvällen skjutsade mamma in mig till stan och så var det fest hos Jens aka Kängan.
En hel del jättetrevliga samtal med just Kängan, samt några fler, Lordi vann tävlingen och jag var blodig om hälen när vi kom hem; skavsår. Det är lustigt vad lite man känner i fyllan :D

Dan därpå kunde jag inte gå på foten, bröt den ju för 6 år sen och hade nu legat konstigt på den. Fick krypa upp för trappen till min lägenhet men på kvällen var den bra igen.

I måndags kom Anton hem tidigt från jobbet och vi spelade Zelda mellan 13 och 23 :P, med undantag för middag. Igår blev det oxå några timmar och troligtvis även senare idag när han har slutat Det är ju så spännande!!

Har glömt min mobil hos kärestan och mamma har redan fått ringa två samtal å mina vägnar. Man blir som handikappad. Hmm.... skrev jag att jag och Ida var på Balzac i fredags? Nåväl; skitskoj!!!
Och Anton har snaggat sig-. Han blev jättefin Han är ju underbarast....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur hinner du med allt? =)

Det ska bli kul att se hur Anton ser ut nu.

Kramis!

Anonym sa...

Gumman, din mormor Winniefred gick bort när du var så liten att du inte minns henne, så din morfars andra fru Marta är den enda mormor du kommer ihåg. Tror också att det var så du menade.

Kramis!