fredag, maj 12, 2006

knasibas

Igår var vi och grillade och bastade i Gråberget hos en vän till Anton. Jätteskönt var det faktiskt; vedeldad bastu. Jag tycker egentligen inte om att basta, det blir så varmt och jag får svårt att andas. Igår stod jag dock ut med värmen, svetten rann på mig och jag var en av de sista ut. Skoj oxå att basta som ensam tjej med 4 killar. Tur att en av dom var Anton iallafall :D

Sirius gör det lättare och lättare för mig att vilja skaffa honom ett nytt hem. Han gråter ständigt vid dörren, krafsar och är hur sällskapssjuk som helst. Han mår inte alls bra och det riktigt skär i mitt hjärta.
Brisby lär nog hamna hos Patrik om det går bra mellan honom och syster Ozzy. Tror inte att det kommer att vara några problem. Vill dock inte lämna bort honom innan jag har ett ställe åt Sirius oxå; vem vet annars hur länge han måste vara själv kvar.

Strax ska vi och äta pizza, sedan blir det att se Walk the Line. Kanske Ida och Krille kommer hit och ser den med oss. Träffar nästan aldrig Ida nuförtiden, mest pga att hon är så mycket i Umeå, på skolan. Men men, vi har varit utan varandra förr under längre perioder. Vi klarar nog allt :)

Imorgon blir det Lycksele och att leka Robinson. Jag är ruggigt feg när det gäller sånt där men det kommer nog att bli skitkul.

Puss och hej!

1 kommentar:

MYSIGT sa...

Tror oxå att Brisby kommer att få det bra hos Patrik....önskar bara det fanns något jag kunde göra för Sirius, men man är ingen övermänniska och jag är övertygad om att han även kommer att få det bra var än han hamnar....

Ses i morrn!