lördag, september 10, 2005

Wuthering Heights

Idag har jag varit med Ida på stan, lika trevligt som alltid. Sov lite dåligt i natt också trots att jag tagit något för djupare sömn. Vaknade av att jag hostade lite lätt, berodde nog mest på att min lungor kippade efter syre. Igensvullna luftrör igen, nästan varje natt och bara när jag ligger ner.
Tog iaf lite pulmicort av Hampus som hjälpte.

Ska försöka ordna upp en del saker till veckan, bara jag får tag på de jag behöver prata med.
Hursom helst, trots att jag inte vad som kommer att hända nu, så är jag verkligen otroligt lättad!
Herregud! Jag är inte frisk än, jag har aldrig sagt det och ingen annan har heller påstått det.


"Bad dreams in the night.
They told me I was going to lose the fight,
Leave behind my wuthering, wuthering
Wuthering Heights.
" - Kate Bush

Inga kommentarer: