tisdag, september 27, 2005

Sjukskrivning och sjuk i helgen


Fest i fredags, riktigt skoj. Lördag förmiddag var jag med Ida på stan, resten av helgen har jag legat hemma sjuk.
Riktigt sjuk.
Funderade på att ringa någon som kunde skjutsa upp mig på akuten där ett tag men sen somnade jag av utmattning och vaknade upp piggare.

Igår kom Patrik och hämtade oss (jag och Sirius). Vi såg film och spelade spel, som vanligt, sen var han så snäll och skjutsade hem mig igen.

Somnade strax före 5 i morse och steg upp 9 för att fara och bl a träffa läkaren.
Det gick jättebra, inga problems där inte, sjukskriven igen.
Ska få träffa en representant från försökringskassan som ska berätta om olika saker jag kan tänkas göra framöver. De nämnde bl a något som kallas för Kom-projektet. Skola för sjukskrivna och långtidsarbetslösa. Väldigt individuellt anpassat och bygger på att utveckla ens personlighet osv.

Cyklade förbi bror med familj, fick lunch där och mös lite med Meja. Fick henne nästan att gråta när jag försökte skämta. Min humor kanske inte går ihop med en 2-årings.

Inga kommentarer: