onsdag, september 21, 2005

It never fogives. It never forgets.


Igår var jag och pratade med Ann-Sofi, trevligt att träffa henne igen efter så många månader.
Hon verkade då iallafall tycka att det här med skolan var helt rätt beslut och hon kommer att rekommendera till läkaren att jag blir sjukskriven igen.

De sista månaderna under sjukskrivningen hade jag ingen som helst behandling pga semestrar osv, men nu hoppas jag att det kan bli lite fler regelbundna möten och att de kan hjälpa mig till en mer strukturerad vardag.

Var hos Patrik igår, som vanligt, och som vanligt lika trevligt. Såg en jättebra och smart rysare, "Identity". När vi skulle hem spöregnade det så jag sprang över till mamma.
Lite dåligt samvete idag, Sirius har varit vaken halva natten och skrikit.

Själv vaknade jag vid 4-tiden av den skummaste mardrömmen jag någonsin drömt. Var lite uppskrämd och fick därför för mig att "The Grudge-kvinnan" stod vid soffan....

Huvva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Buuuh!!...ni och era skräckfilmer...skulle ni inte nån gång kunna titta på en kärleksfilm i stället..=)

/Mamma Muuuh