tisdag, september 06, 2005

I was walking with a ghost

Lång dag igår. Väääääldigt lång. Efter skolan cyklade jag till broder Fredrik där ingen var hemma. Ringde Jenny och efter en stund kom hon, Meja och Milla. Stannade över på middag.
Efter middagen hade jag ett förhör hos polisen.
Det gick visserligen väldigt bra och jag tror de fick lite hjälp med ett par saker, men man känner sig ganska villrådig ibland när det kommer till att beskriva människor man knappt har tittat på.

Efter förhöret cyklade jag och mötte Ida som jag tillsammans med gick till Trivselhuset. Det var temakväll om självmord. Kan väl säga som så att vi var de enda under 50 år.
Vi stannade bara i 1,5 timme och under den tiden höll jag bl a på att skratta ihjäl mig åt Ida när hon tappert försökte sjunga med i "Tiotusen röda rosor"... Och så blev man lite ledsen stundtals, och frustrerad ibland. Men men, det var intressant iallafall.

Innan jag cyklade hem for jag och handlade på Willys. Blev en hel del storpack som jag fick lov att dela upp sen, och medan jag gjorde det lyssnade jag på julmusik för första gången den här hösten. Att det dröjde ända till september!
Efter det gjorde jag lasagnette eller vad det heter, portionerade upp det i matlådor efteråt.
Och så var klockan 23- såg tv till 2.30, vaknade igen 4.30- var vaken till 7.00- och steg upp igen 9.00 för att fara till skolan.

Japp... en lång dag igår, och likaså idag tror jag.

Inga kommentarer: