måndag, september 05, 2005

Första dagen på resten av mitt liv...

...eller hur var det nu vi alla sa?

Sitter på skolan. Börjar tydligen inte förrän 12.00 vilket passar mig perfekt. Antar att det här är sista chansen att komma ikapp med ett missat skolarbete.

Jag är inte bra på det här med ansvar. Men trots allt så har jag ju varit "ledig" i över 8 månader, kanske tar det ett tag innan man kommer igång. Kanske har jag blivit latare och tröttare och mer intresserad av att kunna umgås med mina nära och kära.

Sov inte mycket inatt. Vaknade när alarmet gick efter 3,5 timmars sömn och kände mig måttligt utvilad. Fick skuldkänslor över att måsta brådska så, hann nämligen inte mysa med Sirius. Istället sprang han efter mig var jag än gick och stångades.

Ikväll ska jag till polisen för att redogöra om bilbranden som jag larmade om för ett par veckor sedan. Efter det blir det att fika med Ida på Trivselhuset. Läste nämligen om någon temakväll där rörande självmord. Ska visst bl a vara musik och ett par anhöriga som pratar.

Jag är trött nu iallafall. Ska gå ut och ta mig en rök, själv, och kanske en kopp kaffe.
Hoppas att er dag blir lika bra som jag hoppas att min blir.

Smell you later

Inga kommentarer: