fredag, september 30, 2005

Flytten blir av, tjoho! Och jag har fått lite pengar... Och ett helt nytt utseende, kortare och mycket ljusare. Dessutom är det riktigt skönt att motionera och styrketräna lite varje dag.
Sitter nu hos syster och väntar på att hon ska vakna upp så ska vi ta oss ut sen.

Imorgon ska jag och Ida festa och gå ut. Blir nog jätteroligt.

Igår frågade Tobias mig och jag skulle kunna ställa upp på ett reportage om självskadebeteende. Han sa att det är ok om jag vill vara anonym, men jag tror inte att jag ska vara det.
Nu när jag inte längre är fast i skiten så skulle det verka som att jag skäms över det jag gjort om jag var anonym. Och vad skulle det sända ut för signaler till de som sitter där hemma, redan skäms och inte vågar berätta för någon...?
Nä, jag ska göra mitt bästa, och Tobias kommer troligtvis att fota.

Iris - Goo Goo Dolls
And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah you bleed just to know you're alive

And I don't want the world to see me'
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

Inga kommentarer: