onsdag, november 09, 2011

Inte så mycket bättre.

Njaa... Inte sov Elliott så mycket bättre i natt bara för att han sovit bra under dagen inte.
Han somnar ju oftast mellan 19-20 och strular på lite de kommande timmarna. Är man bara lyhörd så räcker det oftast med att snabbt ge honom nappen så somnar han om, om och om igen.
UV-dygnet på BB, då han sov non-stop :)
Därefter sover han utan ett knyst fram till 3-5.00 nån gång, då han vaknar till och antingen är på strålande humör och omöjlig att söva om, eller hungrig som en varg och då somnar han oftast om direkt. Ibland har jag otur och får en nymatad liten kille som inte alls vill somna om och då är det bara att stiga upp och lägga sig igen efter nån timme. Oftast somnar vi dock om direkt och sover till kl. 6 då Antons larm ringer, och om jag har riktigt tur så vaknar inte Elliott och då kan vi vakna först vid 8.

Jag tycker över lag att Elliott sover bra, och de nätters förlorad sömn då han vill vara vaken, tar jag oftast igen direkt då vi sover tillsammans på förmiddagen.
Något jag är desto mer bekymrad över nu är hans bristande aptit, och jag försöker envis erbjuda honom mindre mat men oftare, med smör och olja i. Kämpa kämpa!

***

Inga kommentarer: