fredag, november 11, 2011

Gräsänkan och Jennifer

Idag håller vi tummarna för att Jennifer håller på att friskna till efter sin feber, så att hon kan komma hit imorgon och göra mig och Elliott sällskap under en kväll med mat, vin, lite spel och kanske Så mycket bättre, och att hon såklart sover över.
Passande nog så drar Anton i morgon till Piteå för firmafest och stannar till på söndag, så jag behöver allt sällskap jag kan få, och då helst av den bästa vännen såklart :)


Sist vi var i Piteå, och tänk så mycket som hänt sen dess.
Februari 2010.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gör allt för att kurera mig.

/Jeffe

Linda sa...

Ja, tänk vad mycket som kan hända på så kort tid! Synd att du inte kommer vara med i helgen... Men jag förstår också att du stannar hemma. Hoppas ni får en mysig kväll :)