onsdag, november 16, 2011

Fullt upp

Dagarna springer förbi och jag hinner just såpass blogga mina dagens bilder.
I måndags var vi på stan, bara jag och Elliott, i tisdags Öppna Förskolan här i Bergsbyn och idag besökte vi Nanne från jobbet och hennes 2 veckor "gamla" Minna. Sara o hennes 11 mån. Lukas var också med, och tillsammans gick vi sedan och hälsade på arbetskamraterna.
Imorgon  åker jag, Elliott, Tina och Harry till Eddahallen för att tillsammans med några av de andra mammorna från föräldragruppen bada med våra små. Det blir premiärbad för Elliott och jag ser fram emot det med spänning! :D
På fredag drar vi möjligtvis till Ekan, om vi har bil eller ej.

Som sagt var, fullt upp.

Min mest älskade kille har i dagarna varit dålig i magen, och med tanke på att han nu dregglar mer än nånsin som vill jag nästan hoppas på att det är en tand som spökar och inte något annat.
Vi håller på att introducera 6-månadersersättning samt välling och jag hoppas att det inte är så att han inte tål det med tanke på att jag ändå går försiktigt fram.

Om man är så här söt utan tänder, hur söt blir han då inte med?

1 kommentar:

mormor sa...

Go'killen! :)