torsdag, juni 30, 2011

Vi har en alldeles egen stjärna!

Jag glömde ju bort att nämna de senaste siffrorna; i tisdags vägde han 4375 gr och var 54 cm lång och följer sin kurva perfekt!

Igår gick vi, jag och Elliott, på festival. Bara ett par timmar för mat samt att vi mötte upp Anton som var ute med sin syskon. Så glad jag är att Elliott både tar bröst och flaska; igår hade jag mjölkat ur lite extra som jag tog med till Stadsfesten för att slippa amma på plats - toppen!

Även idag gjorde jag samma sak när vi tillsammans med Anton for på stan och Solbacken för lite shopping.
Det garanterar en goo o gla kille :)

För övrigt så träffade vi artisten Brolle och hans gravida flickvän på Willys idag. Han gjorde nåt naaaw-ljud när jag bar på Elliott och frågade Anton hur gammal han var. Sedan gratulerade han oss :)
Jag blev inte direkt starstruck; Brolle ser man ju lite då och då här i krokarna, men det var kul att han var så trevlig och jätteglad.

  
Vi var ju tvungna att klä upp honom inför Stadsfesten, men tyvärr har jag ingen bättre bild på Elliotts fina skjortdress som Jennifer köpt åt honom :)

***

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken superfin byxdress!! Hur förvarade du mjölken i den här värmen?? Blir den inte förstörd om man inte kyler eller fryser den direkt?? :-) Lät ju som en superbra idé! Kramar